Πέμπτη, Δεκεμβρίου 29, 2005

London dear!


Hello people!Μετά απο τις απειλές του αγαπητού Sunflyer αναγκάστηκα να γράψω αυτό το post...Λοιπόν πριν απο μερικές μέρες γύρισα απο ταξίδι στο Λονδίνο και είπα να καταγράψω μερικές απο τις παρατηρήσεις μου..Φτάνουμε στο αεροδρόμιο και για να πάμε απο το αεροπλάνο στην έξοδο περπατάγαμε κανα τέταρτο...τεράστιο το Hithrow και απο οτι ξέρω το Λονδίνο έχει και άλλα πολλά αεροδρόμια(όσο είναι η πόλη τους είναι η χώρα μας σε κατοίκους).Μετά μας περίμεναν οι ξεναγοί για την πρώτη μας βόλτα στην πόλη...Μας λένε κανα δύωρο το πολύ θα κρατήσει οπότε λέμε και εμείς εντάξει και πάμε...Που να ξερα πως όχι 2 αλλά 4 ώρες θα κράταγε?Κουρασμένη εγώ απο την πτήση είχα λυσάξει στην πείνα,οπότε είπα να τημίσω τα "παραδοσιακά" fish and chips...Μεγαλύτερη μαλακία δεν έχω φάει στη ζωή μου!Μες στο λάδι το ψάρι και οι πατάτες άψητες!Γενικά όσες μέρες έκατσα μόνο όταν πήγαμε για φαι σε ένα ιταλικό εστιατόριο έφαγα σαν άνθρωπος...Αυτό πρέπει να πω πως με χάλασε αρκετά...Υπέροχη πόλη,εκπληκτικά κτίρια και κουζίνα μηδέν!Θα μου πείτε δε μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας ναι αλλά και να τρώμε κάθε μέρα πίτσες ρε γαμώτο?Αφού αφήσαμε το φαι (με τη χειρότερη εντύπωση)πάμε στα αξιοθέατα!Εκεί δε μπορώ να πω βαρέθηκα να τραβάω φωτογραφίες!Κτίρια όλα ένα και ένα στην ίδια αρχιτεκτονική,δρόμοι που παρά το μεγάλο πληθυσμό της πόλης,δεν είχαν ποτέ μποτιλιάρισμα.Οι συγκινονίες καμία σχέση με εμάς κάθε 5 λεπτά(στην κυριολεξία)να περνάνε λεωφορεία,το μετρό με χάλασε λίγο γιατί ήταν πανάρχαιο(να και κάτι που είμαστε καλύτεροι :P )αλλά κατά τα άλλα μια χαρά!Βέβαια σε ταξί αν δεν είσαι εκαττομυριούχος δε μπαίνεις...για μια απόσταση 10 λεπτών(χωρίς κίνηση)μας πήρε 8 λίρες(1 λίρα=1,5 ευρώ περίπου....)Γενικά το Λονδίνο είναι μια απίστευτα ακριβή πόλη,ειδικά για ρούχα που με έκαιγε εμένα πάρω...οι δικές μας αρχικές τιμές είναι οι δικές τους με 50% έκπτωση!Έλεος! Όσο για τους Άγγλους(όσους είδα γιατί παντού κινέζους και νέγρους συναντούσα) ευγενικοί μέχρι αηδίας!Όταν δε τους μάθαινα πώς να λένε "ευχαριστώ" "χρόνια πολλά" και "ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος" έγινε της τρελής ! Για να τελειώνω επειδή πιάστηκε και το χέρι μου να πω σε ποια μέρη για εμένα αξίζει να πάει κανείς: Oxford sreet(μαγαζιά μαγαζιά μαγαζιά) Camden(το μοναστηράκι του Λονδίνου γκοθιές να τρελένεσαι!!) Το μουσείο φυσικής ιστορίας(και μόνο το κτίριο να δεις...) Picadiλli(το σπίτια...) Soho(χορευτές με στρίνγκ και σκούφο αγιο-βασίλη πάνω στη μπάρα) Hyde Park(και γενικά όλα τα πάρκα,ηρεμεί η ψυχή σου) CIty(η παλιά πόλη,το άκρως αντίθετο με το νέο Λονδίνο) Covedgarden(θα το δείτε και θα καταλάβετε...)
Τα ανάκτορα
Οι παραδοσιακές Pub(αν γίνεται και μάρτηρες κανενός μεθυσμένου άγγλου να λέει "κάτω η Σκωτεία,κάτω η Ιρλανδία όπως έγινα εγώ εκεί να δείτε) Tο πολυκατάστημα των Harrods(ααααα)
P.S. Sunflyer το έγραψα ρεεεεε!!!!!!Μην πεις τίποτα σ'έφαγα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker