Σάββατο, Δεκεμβρίου 24, 2005

Σήμερα την πρώτη ώρα κάναμε "πάρτι" στην τάξη, με το καινούριο CD του Μαζωνάκη και της Βανδή. Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως τη βρήκαν οι υπόλοιποι με σκυλάδικα στις 8 η ώρα το πρωί; Πόσο μάλλον εγώ που δεν ακούω ποτέ τέτοια... Κατά τα άλλα μια χαρά περάσαμε. Η γιορτή ήταν μάλλον αποτυχία, αν εξαιρέσεις το τελευταίο τραγούδι, τα "κάλαντα των καθηγητών". Είχαν βγάλει δηλαδή τραγούδι για τους καθηγητές, στο ρυθμό από τα κάλαντα. Αρκετά καλή ιδέα, μόνο που "ξέχασαν" να αναφέρουν ότι οι στίχοι ήταν αναπροσαρμογή από μία άλλη τάξη (τη δικιά μου στο παλιό μου σχολείο πρόπερσι), που τους είχαμε αναπροσαρμόσει από μια άλλη τάξη που δεν θυμάμαι που και πότε ήταν. :Ρ Μετά πάλι, στα αγγλικά μας κράτησε μόνο ένα τέταρτο, έτσι για το τυπικό, και μετά μας άφησε και πήγαμε για καφέ! Το μόνο κακό είναι ότι ήθελα πολύ να είμαι στην Αθήνα απόψε με κάτι φίλους, αλλά δε βαριέσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker