Τρίτη, Δεκεμβρίου 13, 2005

Και πάλι τα Αρχαία

Έχω νεύρα. Μόλις τσακώθηκα με τους γονείς μου, διότι χτες έγραψα 4 στα αρχαία. Πριν αντιδράσει κανείς όπως αυτοί, δεν πρόκειται να γράψω 4 στο τέλος. Ήταν τεστ, που είχε μόνο γραμματική. Στο διαγώνισμα του τριμήνου (μετάφραση, ερώτηση επί του κειμένου, λεξιλόγιο, συντακτικό, γραμματική) έγραψα 14. 0 στη γραμματική και άριστα σε όλα τα υπόλοιπα. Αλλά η διδασκαλία των αρχαίων περιεστρέφεται δυστυχώς γύρω από τη γραμματική. Ε, λοιπόν, δεν με νοιάζει. Βαρέθηκα. Αφού δεν μπορώ να τη μάθω τη γραμματική! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ! Όση ώρα και να τη διαβάζω, δεν την μαθαίνω. Το μάθημα πάντως το περνάω. Αυτό μου αρκεί.

Update: Όση ώρα έγραφα το post, ήρθε στο δωμάτιό μου ο πατέρας μου (φυσικά το έκρυψα). Δεν τσακωθήκαμε, αλλά επιμένει. Ας επιμένει...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H didaskalia twn arxaiwn strefetai pros th grammatikh. Nai, dysthxws sto gymnasio etsi einai. Kaneis sxedon mono grammatikh gia na thn exeis oloklhrh etoimh sto lykeio, kati pou kanei tous mathites na misisoun to mathima. Sto lykeio einai alliws. H grammatikh den antiproswpeuei oute to 15% tou mathimatos (apo B' Lykeiou kai meta toulaxiston) Epikentrwneste kyriws se ermineutikh analysh, metafrash kai leksilogika kai einai pio kala kai euxarista. Alla exontas mia kakh entypwsh gia ta arxaia apo to gymnasio, profanws tha vlepoun oi perissoteroi me miso mati ta Arxaia Lykeiou. Dysthxws... :/

eXTReMe Tracker