Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2005

Θα αντέξω ως τα Χριστούγεννα

Οφείλω να ομολογήσω ότι τις τελευταίες μέρες τα πράγματα μου πάνε αρκετά καλά. Αν εξαιρεθεί βέβαια το ότι βαριέμαι αφόρητα... Έκανα το λάθος να μπω από νωρίς στο κλίμα των Χριστουγέννων και τώρα μου είναι αδύνατο να συγκεντρωθώ στο μάθημα, πόσο μάλλον να διαβάσω. Στα αγγλικά πριν μια ώρα περίπου, ήμουνα έτοιμος για ύπνο. Μιλάω σοβαρά. Σημείωνα μηχανικά ότι άκουγα (για να κρατάω τα προσχήματα) και αν ήταν μεγαλύτερη η τάξη ίσως πραγματικά να είχα κοιμηθεί. Αλλά δε βαριέσαι... Τώρα το πρόβλημα είναι ότι την Τετάρτη παίρνουμε βαθμούς. Γενικά δεν νομίζω ότι έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Τα μόνα μαθήματα για τα οποία ανησυχώ είναι τα Μαθηματικά και η Φυσική, καθώς και στα δύο είμαι "καλός", ενώ ο πατέρας μου με πιέζει να είμαι "άριστος". Ελπίζω μόνο να μην νευριάσει, γιατί προγραμματίζαμε να πάμε στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker