Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2005

Περιμένω μόνος μου

Η ηλίθια που μας κάνει αγγλικά μας αφήνει να φύγουμε μισή ώρα νωρίτερα την Παρασκευή (για κάποιον ανεξήγητο λόγο). Έτσι έγινε λοιπόν και σήμερα, όμως εγώ, όπως και κάθε Παρασκευή, έμεινα την υπόλοιπη μισή ώρα μόνος μου στο φροντιστήριο να περιμένω το μικρό μου αδερφό που είναι "πολύ μικρός" για να γυρίσει μόνος του (εγώ στην ηλικία του μόνος μου γυρνούσα), αφού ο πατέρας μου βαριέται να σηκωθεί από την καρέκλα και να πάει με το αυτοκίνητο να τον πάρει, και ενώ την Παρασκευή είναι η μόνη μέρα που θα πήγαινα μέχρι το σπίτι με μερικούς άλλους... Δεν πρόκειται να το ξανακάνω όμως, βαρέθηκα και να κοιτάω το ταβάνι, και να διαβάζω τις ιδιαίτερα ενημερωτικές τοπικές εφημερίδες (που είναι όλες κουτσομπολίστικες, απλά αντί να κουτσομπολεύουν διάσημους κουτσομπολεύουν ο ένας τον άλλο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker