Σάββατο, Δεκεμβρίου 31, 2005

Γιατί γαμώτο γύρισα;

Γύρισα λοιπόν στο σπίτι μου, στην άσχημη, μικρή, κλειστή, κλπ "πόλη μου"... Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανα. Οι συγγενείς που έμεινα στο σπίτι τους στην Αθήνα μου πρότειναν πολλές φορές να αλλάξω το εισητήριό μου και να φύγω αργότερα, αλλά δεν το έκανα. Νόμισα ότι μου έλειπε η οικογένειά μου. Και γύρισα. Αλλά έκανα λάθος. Μεγάλο λάθος. Ήδη έχω τσακωθεί αρκετές φορές, όπως πάντα όταν γυρίζω. Αλλά αυτή τη φορά είναι διαφορετικά, γιατί συνήθως τσαντίζομαι κι εγώ και καταλήγουμε να φωνάζουμε όλοι μαζί. Αλλά σήμερα, για κάποιον περίεργο λόγο, είμαι πολύ ήρεμος. Και σχεδόν το ευχαριστιέμαι που κάθονται τα αδέρφια μου και φωνάζουν και εγώ δεν ανταποκρίνομαι. Γιατί αυτά το κάνουν για να με νευριάσουν. Και όσο εγώ δεν φωνάζω, αυτοί φωνάζουν περισσότερο. Αυτά τέλος πάντων. Δεν έχω όρεξη να γράψω για το πως πέρασα. Θα γράψω αύριο... Μάλλον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker