Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2006

Περί ορέξεως...

Διάλογος σήμερα στη Μουσική που ακούγαμε την 9η του Μπετόβεν... Λέω στο διπλανό μου:
-Καλα, πώς τα ακούγανε αυτά τότε;
-Έλα ντε. Δεν ακούγονται με τίποτα. Δεν παίρνουμε καμιά Βανδή να ακούσουμε...
-Βασικά εγώ αναρωτιέμαι και πώς ακούτε εσείς αυτά.
-Γιατι, εσύ δεν τα ακούς;
-Όχι...
-Καλά και τι ακούς; (Δεν υπάρχει άλλο είδος φαίνεται.)
-Κυρίως ξένα.
-Α, σαν τους Beatles;
-Όχι και τόσο, οι Beatles ειναι παλιοί. Εγώ ακούω π.χ. (του λέω μερικά ονόματα)
-Ναι, ακούς κι εσύ αυτά που ακούνε οι γέροι (Ξέρετε εσείς κανένα γέρο να ακούει Nightwish και Green Day;)
-Όχι και γέροι. Πολλοί στην ηλικία μας τα ακούνε αυτά.
-(Ειρωνικά) Πουν' τοι;
-Εδώ πολύ λίγοι, αλλά στην Αθήνα πολλοί
-Α, καλά, κάνε κι εσύ ότι κάνουν στην Αθήνα
-Γιατί, τι πρόβλημα υπάρχει; (Έτοιμος να αρπαχτώ)
-Στην Αθήνα ζούνε μέσα στην κλεισούρα (ενώ εμέις στα πράσινα λιβάδια και είμαστε περήφανοι γι' αυτό)
-Κάνεις λάθος κι εκτός αυτού, εδώ είναι όλοι βλάχοι και κουτσομπόληδες
-Πρώτον καλύτερα βλάχος παρά μαλάκας και δεύτερον τι πειράζει το κουτσομπολιό; Κι εγώ κουτσομπολεύω και μου αρέσει.

...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

gelio eixe ayto

psarras είπε...

πω πω.. διάλογοι στα θρανία! πολύ καλή φάση

Mirandolina είπε...

καλότατο :-) (όμως, κρίμα βρε, η ενάτη είναι ροκ πριν απ το ροκ!)

FUFUTOS είπε...

Στη γνωστή "μελωδία της χαράς" (που έγινε και ύμνος της Ευρωπαικής Ένωσης") δοκιμάστε να τραγουδήσετε:
Όπα-όπα τα μπουζούκια
όπα και ο μπαγλαμάς
της ζωής μας τα χαστούκια
με το γλέντι τα περνάς.

Ταιριάζει "γάντι", λες και ο Μπετόβεν έγραψε τη μελωδία για αυτούς τους στίχους.
Δοκιμάστε το, πιστεύω ότι θα γίνει καλός χαβαλές.
Καλά να περάσετε

-Raisa- είπε...

ama to piasw to mikro blaxaki 8a tou ksughsw egw to oneiro pou 8a mas pei kai malakes tous a8hnaious!!!gia kam tou dw8e palikari na se strwsw......!

loretta είπε...

'Ολη μου η ζωή περνά μπροστά από τα μάτια μου... Ρε συ τουβλάκι μπας και είσαι από Κόρινθο; χαχα

eXTReMe Tracker