Πέμπτη, Φεβρουαρίου 23, 2006

Για 'σένα..

Σε αγαπαώ και το ξέρεις,είσαι ένα απο τα πιο σημαντικά άτομα της ζωής μου,με έχεις βοηθήσει και σου έχω σταθεί...Πόσσες φορές ζήτησες τη βοήθειά μου?Πόσσες φορές σε πήρα τηλέφωνο κλαίγοντας?Θα έκανα τα πάντα...Για άλλη μια φορά θέλω να σε βοηθήσω...Για άλλη μια φορά το πρόβλημα είναι το ίδιο...Είναι φαύλος κύκλος και το ξέρεις,το καταλαβαίνεις αλλά δεν το αλλάζεις,ζητάς τη γνώμη μου μα δεν την υπολογίζεις,απελπίζεσαι αλλά δεν ξεφεύγεις...Πότε,πες μου πότε?Για πόσσο ακόμα?Όχι για μένα,όχι για τους άλλους,για εσένα..Ναι υπάρχει και ο εαυτός σου,υπάρχουν πράγματα που κάνεις για εσένα...Υποχείριο?Κι άλλο?Χρόνια μου μιλάς,χρόνια σου απαντάω και η κατάσταση παραμένει στάσιμη...Γιατί?Ένα βήμα είναι...Δεν καταλαβαίνεις?Δεν προσπαθείς,το ξέρεις,μπορείς και δεν το κάνεις..Ως προς τι λοιπόν η απόγνωση?

Για 'σένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker