Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2006

Πάλι μαλακία έκανα.

Και μεγάλη. Είπα μια βλακεία σε ένα φίλο μου, τον μόνο εδώ πέρα που (περίπου) πραγματικά αποκαλώ φίλο και όλη την υπόλοιπη μέρα η μόνη λέξη που μου έλεγε ήταν "φύγε". Γαμώτο. Και δεν απαντάει ούτε στα μηνύματα. Πάλι γαμώτο. Δεν θέλω να τσακωθούμε ειδικά με αυτόν, πρώτον ήταν ο μόνος που (σχεδόν) συννενοούμασταν και δεύτερον ξέρει και πράγματα που μπορούν να με κάψουν αν μαθευτούν στο σχολείο... Ουπς. Και δεν ήθελα ρε γαμώτο να τον προσβάλλω σε καμία περίπτωση, εγώ για πλάκα το είπα... Εντάξει, ήταν σαφώς κακόγουστο αστείο, τώρα το παραδέχομαι, αλλά όχι να κάνει κι έτσι. :(

2 σχόλια:

Kevlarsoul είπε...

Τον καλύτερο μου φίλο, από μαλακία τον έχασα. Και ακόμα χαμένος είναι. Όταν ήμουνα τρίτη λυκείου. Καλή τύχη, γιατί εσύ μάλλον την μαλακία την είπες. εγώ όμως την είχα κάνει. Και συμπεριλάμβανε γκόμενα... και καταλαβαίνεις.
Καλή τύχη ξανά!

Sunflyer είπε...

Γκόμενα? :S Χειρότερα δε γίνεται...

eXTReMe Tracker