Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

Γιατί να του το πώ;

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που επιστρέψαμε κανονικά στο σχολείο. Η Παρασκευή ήταν ανάμεσα σε δύο τριήμερα, οπότε δεν κάναμε και τίποτα. Χτες βέβαια το σχολείο πήγε εκκλησία και από εκεί ξεκίνησε το θέμα... Πολλοί (κι εγώ μαζί) δεν πήγαν. Σήμερα λοιπόν ο (θεολόγος) διευθυντής μας ήταν νευριασμένος. Και πρώτα πρώτα πήγε να διαμαρτυρηθεί στον πρόεδρο, που είναι στο τμήμα μου. Μπαίνει λοιπόν τη δεύτερη ώρα και του λέει "Πού ήσουνα χτες;" Ο άλλος εδώ που τα λέμε πήγαινε γυρεύοντας και είπε "Πού ήμουνα;". Ο διευθυντής τα πήρε αμέσως και έβαλε τις φωνές. Φώναξε λίγο και βγήκε έξω. Μετά από μισό λεπτό ξαναμπήκε πιο ήρεμος... Και είπε ότι σέβεται πλήρως τη θρησκευτική ανεξαρτησία μας και "μακριά από αυτόν" να μας αναγκάσει να πάμε εκκλησία και γενικώς να συμμετάσχουμε σε θρησκευτικές εκδηλώσεις. Αλλά να μην του λέμε δικαιολογίες. Τότε γυρνάει στον πρόεδρο και του λέει "μην ντρέπεσαι, πες ότι εσύ και οι γονείς σου δεν πιστεύετε στο Χριστό"... Εκεί λοιπόν έγινε χαμός. Ενώ πριν τον ακούγαμε να λέει ότι θέλει, με το που το είπε αυτό όλοι ξεσηκώθηκαν να τον υπερασπιστούν. Δηλαδή του επιτρέπουμε να μας βρίζει όσο θέλει, αλλά όχι να αμφισβητεί την... αφοσίωσή μας στον Κύριο; Εγώ για τον εαυτό μου τα έχω πει σε άλλο ποστ, αλλά εκείνη την ώρα τα πήρα, πρώτον επειδή εκεί θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν και δεύτερον για τον διευθυντή. Με ποιο δικαίωμα απαιτεί να του πώ αν και σε ποιον πιστεύω; Γιατί να του το πώ; Και εκτός αυτού, ακόμα και αν ήμουνα σίγουρος για το θέμα και ήθελα να του πω ότι είμαι άθεος (αν) πώς να τολμήσω; Για να με βγάλουν ακόμα πιο προς το περιθώριο απ' ότι είμαι εκέι μέσα;

5 σχόλια:

Dellaporta είπε...

Χρυσό μου είσαι μικρό και οφείλω ως μεγαλύτερη να σε προειδοποιήσω. Νομίζεις οτι όταν οι άνθρωποι μεγαλώνουν γίνονται πιο ευαίσθητοι, σοφοί και έξυπνοι?

Λάθος κάνεις! Ο κόσμος είναι γεμάτος ψευτονταήδες που μόλις πάρουν λίγη εξουσία στα χέρια τους τρέχουν να την "εξασκήσουν".

Καλό κουράγιο και καλά ξυπνητούρια στον κόσμο των μεγάλων!!!

vasvoe είπε...

έχεις απόλυτο δίκιο. δεν έχει καμία δουλειά καθηγητής να σε ρωτάει αν και σε τί θρησκεία πιστεύεις, ούτε έχεις καμία υποχρέωση να του πεις...

όπως και δεν έχεις καμία υποχρέωση να πας στον εκκλησιασμό... είανι ούτως ή άλλως λάθος να υπάρχει εκκλησιασμός του σχολείου...

το σχολείο δεν έχει καμιά δουλειά να φροντίσει για την θρησκευτική... διαπαιδαγώγηση των μαθητών. αυτό είναι δουλειά των γονέων αν το επιθυμούν.

Sunflyer είπε...

Εμένα μου λέτε; :(

An-Lu είπε...

Μάλλον δεν θα το δεις το σχόλιο, αλλά αν θέλετε να το παίξετε ενήλικες, πείτε στο θεολόγο σας δύο πράγματα: α) το σε τι πιστεύετε αποτελεί Προσωπικό Δεδομένο και β)ο Προσυλητισμός ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ συμφωνα με το Σύνταγμα (και αυτό περιλαμβάνει και την επίσημη θρησκεία).
Κατά τα άλλα....περαστικά σου!

Sunflyer είπε...

Το είδα το σχόλιο, δεν ξέρω αν εσύ θα δεις την απάντηση :Ρ Μόνο εγώ έχω τέτοιες απόψεις από εκεί μέσα... Ίσως και άλλος ένας. Το τι πιστεύουμε δε θεωρείται "προσωπικό δεδομένο" γιατί θεωρείται απλώς δεδομένο. Όσο για το άλλο, ισχύει το ίδιο, ο χριστιανισμός δεν μπορεί να προσυλητίσει αφού κανείς δεν μπορεί να μην είναι χριστιανός!

eXTReMe Tracker