Πέμπτη, Ιανουαρίου 05, 2006

Φοβερό λειτουργικό

Τα Windows έκαναν πάλι το θαύμα τους... Είχα χρόνια να τα χρησιμοποιήσω, 2 χρόνια τώρα χρησιμοποιώ Linux, και τον τελευταίο μήνα ένα καταπληκτικό Mac Mini... Χρειάστηκε όμως ο πατέρας μου να φτιάξει κάτι για τη δουλειά του. Και επειδή ο δικός του εκτυπωτής είναι χαλασμένος, αποφάσισε να το κάνει στο δικό μου υπολογιστή...
Τελειώνει λοιπόν αυτό που ήθελε, και βλέπει ότι είχε κάνει 1 λάθος σε έναν αριθμό. Επειδή όμως το πρόγραμμα είναι δύστροπο, και ήταν αρκετή διαδικασία για να το αλλάξει, αποφάσισε να σταματήσει για λίγο. Και είχε τη φαεινή ιδέα να δοκιμάσει στο δικό μου μια συσκευή τηλεόρασης (USB) που δε δούλευε ούτε αυτή στο δικό του. Όταν ανακαλύψαμε ότι ο driver, που ήταν γραμμένος για XP, δεν έκανε για τα 2000, ήταν πολύ αργά. Ο υπολογιστής πλέον δεν εκκινεί καν στα Windows. Όταν μεταφέραμε την εφαρμογή στο δικό του υπολογιστή, για να δούμε τι θα κάνουμε, μας παρουσιάστηκε το φοβερά διαφωτιστικό μήνυμα "Το αρχείο έχει ανοιχτεί από άλλον χρήστη για αποκλειστική χρήση". Τι τα θες λοιπόν... Όλες οι προσπάθειες επισκευής των Windows έπεσαν στο κενό. Τελικά το πήραμε απόφαση ότι θα κάτσει να το ξανακάνει σε άλλον υπολογιστή... Και εγώ το πήρα απόφαση ότι δεν θα ξαναεγκαταστήσω τα Windows. Να πάνε να γαμηθούνε. Μας τα φόρεσε ο Bill καπέλο δηλαδή κι εμείς θα καθόμαστε να βλέπουμε κάθε τόσο τη δουλειά μας να χάνετε γιατί έτσι γουστάρουν; Όχι, δεν κατάλαβε καθόλου καλά.

2 σχόλια:

Παναγιώτης Βρυώνης είπε...

Συμπάσχω απόλυτα... Ξέρω ότι την αυριανή αργία μου θα την πετάξω προσπαθώντας να εγκαταστήσω Windows στο μηχάνημα της μάνας μου που "τα έπαιξε"...

Ρε γαμώ το, αν ήταν Linux ή OS X θα ήθελα μία ώρα με το ζόρι... (είναι και σόυπερ-ντούπερ γρήγορο μηχάνημα).

Ανώνυμος είπε...

εδώ και δύο χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά linux και έχω γλιτώσει αρκετά χρήματα (και χρόνο).

όχι πως τα αγόραζα original τα windoze! στα ηρεμιστικά τα χάλαγα τα λεφτά μετά απ' τα απανωτά format για προβλήματα σαν κι αυτό που περιγράφεις...

eXTReMe Tracker