Παρασκευή, Μαρτίου 03, 2006

Καλό Τριήμερο (λέμε τώρα)

Σκατά μέρα σήμερα. Το διευθυντή μας απ' ότι φαίνεται τον βρήκαμε στα γαριδάκια... (Μπουαχαχαχαχα ευθυμήσαμε πάλι, ξέρω). Αφοσιωμένος θεολόγος όπως έχω ξαναγράψει, απαγορεύει κάθε χρόνο τις Απόκριες. Απειλεί μάλιστα ότι όποιος έρθει ντυμένος θα αποβληθεί. Όντως κανείς δεν έρχεται ντυμένος, μερικοί όμως έχουνε μάσκες και τις φοράνε στα διαλείμματα (και στο μάθημα άμα τύχει). Θα σας έδειχνα φωτογραφία γιατί είχε πολύ γέλιο αλλά δεν έχω το κινητό μου αυτές τις μέρες, κάποιος μαλάκας μου το κρατάει στο σέρβις δυο βδομάδες τώρα. Πρώτη ώρα (Αρχαία) κάναμε μάθημα και μας έφτιαξε και τη διάθεση, θα γράψουμε άλλα πέντε τεστ στο 3ο τρίμηνο. "Μέχρι τώρα έχουμε γράψει 7 και θα γράψουμε και κάμποσα ακόμα..." "Τι, αλλα τόσα;" "Όχι καλέ σιγά, σιγά μη γράψουμε άλλα 7, 5 θα γράψουμε μόνο" (αυθεντικός διάλογος). Μετά Μαθηματικά χαβαλέ κανονικά, όρθιοι κλπ αλλά ο κολλητός μου έλειπε και βαριόμουνα. Μουσική είδαμε τον Οθέλλο του Σαίξπηρ προσαρμοσμένο σε όπερα από τον Βέρντι και γυρισμένο μετά σε ταινία από κάποιον που δε θυμάμαι, αριστούργημα. Αγγλικά μετά μας εκμυστηρεύτηκε ότι εκείνη η ώρα θα ήταν η τελευταία και κωλοχαρήκαμε, μας αφήσανε στη μισή τελικά. Γύρισα σπίτι και από εκείνη την ώρα βαριέμαι. Τώρα πια τα τριήμερα δεν τα βλέπω τόσο ως τρεις μέρες χωρίς σχολείο αλλά ως 3 μέρες σπίτι με την οικογένεια, θα πάμε μάλλον και στο χωριό του πατέρα μου, τέλεια. Είχε πάρτι το φροντιστήριο, δεν είχα ούτε όρεξη ούτε παρέα και δεν πήγα. Τώρα ακούω 1431 AM, μπορείτε αν θέλετε να ακούσετε κι εσείς εδώ. Εκπέμπουν από το Αριστοτέλειο, έχει τώρα εκπομπή ένας φίλος μου φοιτητής. Αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

eXTReMe Tracker