Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

Ελευθερία ή Θάνατος


"Φτιάχνω τσάντα και πάω για ύπνο, είμαι πτώμα" σκέφτηκα. Αλλά επειδή είμαι εγώ, άνοιξα και την οθόνη για μια τελευταία ματιά για απόψε στο Ίντερνετ.
"Το διάβασε κανένας το ποστ άραγε;" σκέφτηκα και μπήκα στον tracker μου.
"Ας χαζέψω και λίγο, ευκαιρία είναι..." σκέφτηκα, επειδή είμαι εγώ.
Και έκανα κλικ στα refferals. Και μπήκα σε ένα blog που είχα μήνες να μπω. Και επειδή είμαι εγώ, μπήκα και σε δεύτερο, και σε τρίτο, και σε τέταρτο...
Και βρέθηκα εδώ.
Και φρίκαρα. Μου ανέβηκε η πίεση. Ήθελα να βγω στο μπαλκόνι και να ουρλιάξω. Το στομάχι μου γύρισε χειρότερα από ότι χτες που είδα τη Λάθος Στροφή. Και ντράπηκα που μου επέτρεψα να αποβλακωθώ τόσους μήνες.
Ζω στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το Freedom House είμαι σε ελεύθερη χώρα. Παρ' όλα αυτά χτες η πρωτεύουσά μας έγινε για άλλη μια φορά πεδίο μάχης, ή καλύτερα σφαγείο. Σφαγείο ιδεών.
Μπήκα στο Indymedia. Διάβασα όλα τα σχετικά άρθρα.
Μπήκα και στα site των αριστερών κομμάτων. Άκουσα και 105.5 στο Κόκκινο.
Γιατί μπορεί κάποιοι να διαφωνούν έντονα, εγώ όμως...
ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

Και επειδή τώρα καταλαβαίνω πόσο αποφασισμένοι είναι κάποιοι να μου το στερήσουν,
ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ.
Stay tuned...

ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!

2 σχόλια:

Φανή είπε...

οι μεγαλοι δημοκρατες.. καλα που εχουμε και αυτους να σωσουν την Ελλαδα.. τωρα θα κοιμαμαι ησυχη τα βραδυα..

εστειλα το λινκ σε εναν γνωστο μου που κοιμαται και ξυπναει με την αφισα του καρατζαφερη παραμασχαλα, οχι για κανενα αλλο λογο αλλα ζωντας στην ουτοπια μου, νομιζα οτι οσο κολλημενος και να ειναι, δεν θα μπορουσε να συμφωνησει με κατι τετοιο..
"καλα κανουν, να ξεβρωμισουμε απο τα κουμουνια επιτελους, εχω να τους προτεινω και γω μερικα site κ εσυ αλλαξε γιατι δεν σε βλεπω καλα" ηταν η απαντηση του.. τωρα στα 17 του.. στα 30 του τι θα μου ελεγε?

Sunflyer είπε...

Βασικά είμαι σίγουρος ότι και ένας αντίστοιχος δικός μου γνωστός έτσι θα απαντούσε οπότε δεν εκπλήσσομαι, δυστυχώς...

eXTReMe Tracker