Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Στο τηλέφωνο φοβάμαι να σε πάρω να σου πω πόσο μόνος νιώθω

Με αγαπάς και με νοιάζεσαι όσο αγαπάω και νοιάζομαι εγώ εσένα. Το ξέρω και χαίρομαι γι' αυτό. Έχουμε όμως μια σημαντική διαφορά: εσύ για μένα είσαι πάντα πρώτη, ενώ εγώ για σένα είμαι πάντα δεύτερος. Πάντα κάποιος μπαίνει μπροστά μου, άλλοτε η κολλητή σου, άλλοτε το αγόρι σου, άλλοτε κάτι θα βρεθεί. Εσύ έχεις βρει κάποιον/α που να μπορείς να εμπιστευτείς και να βλέπεστε κάθε μέρα. Λογικό είναι να μπαίνει μπροστά από εμένα που με παίρνεις τηλέφωνο όόόταν βρεις κενό από τα φροντιστήρια και πολύ καλά κάνεις εννοείται. (Σου έχω πει πόσο μου λείπεις;) Έχεις βρει αγόρι, τον βάζεις συχνά πάνω από οποιονδήποτε άλλο. Καλά κάνεις και πάλι. Κι εγώ αν είχα κοπέλα ίσως να την έβαζα πιο πάνω. Όταν και αν βρω και μάθω θα σου πω. Εν τέλει δε φταις εσύ. Εγώ φταίω που είμαι εξαρτημένος από σένα, χειρότερα και από το Νικηφόρο του 50-50 με την κόρη του. Σου ζητώ συγγνώμη...

8 σχόλια:

vasvoe είπε...

βρε τουβλάκι μου όσο τα σκέφτεσαι και κολλάς τόσο περισσότερο βυθίζεσαι στη μοναξιά.

προσπάθησε να τα δεις λίγο πιο αισιόδοξα τα πράγματα, και κατέβασε ίσως λίγο τις απαιτήσεις σου μπας και βρεις ένα δυο ανθρώπους να λες μια καλημέρα

εε;;

Glow Sticks είπε...

Sto prwto 8a symfwnhsw me thn vas... Tespa re sy o swstos tropos proseggiseis einai na thn plhsiaseis kai na ths peis me shkomeno frydi... VAZW STRWMA, VZEIS SWMA... H pemptousia ths malakhs pitas...

Ανώνυμος είπε...

Μην απογοητεύεσαι.. Δες κι εμένα.. Θέλεις να καταντήσεις έτσι;;

Sunflyer είπε...

@vasvoe: Χώμα τις έχω κάνει τις απαιτήσεις μου για "παρέα" (άμα δεις τη μουσική της ντροπής που έχω στο iTunes για όταν βρισκόμαστε... *shudders). Για "φιλία" όμως θέλω κάτι παραπάνω, και η κοπέλα για την οποία γράφω το έχει...

@chefgreq: LOL πρώτον δεν την θέλω και δεύτερον μένει εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά...

@kogi: ΑΑΑΑ δε μου αρέσουν αυτές οι αντιδράσεις! Μην βάζεις τον εαυτό σου για παράδειγμα προς αποφυγήν ρε...

Ανώνυμος είπε...

Δεν τον έβαλα ως παράδειγμα προς αποφυγή. Εννοώ: 'Δες κι εμένα.. Αν θέλεις να είσαι καλά!!' ;)

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Πολύ μικρός για τέτοιο βάσανο. Πως έμπλεξες έτσι; Εντάξει της κατάθεσες τα συναισθήματά σου. Μην της καταθέτεις και το μυαλό σου. Για να συνέλθουμε λιγο ε; Και από ΄τοι φαίνεται είσαι αξιόλογος και ευαίσθητος νέος. Η μια μου κόρη είναι στην ηλικία σου και ομολογώ ότι στηις σχέσεις με τα αγόρια την έχει φοβηθεί το μάτι μοτ. Είναι ευαίσθητη αλλά και σκληρή. Μη προσπαθείς να καταλάβεις τα κορίτσια. Δεν γίνεται.Ακου που σου λέω.

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Πολύ μικρός για τέτοιο βάσανο. Πως έμπλεξες έτσι; Εντάξει της κατάθεσες τα συναισθήματά σου. Μην της καταθέτεις και το μυαλό σου. Για να συνέλθουμε λιγο ε; Και από ΄τοι φαίνεται είσαι αξιόλογος και ευαίσθητος νέος. Η μια μου κόρη είναι στην ηλικία σου και ομολογώ ότι στηις σχέσεις με τα αγόρια την έχει φοβηθεί το μάτι μοτ. Είναι ευαίσθητη αλλά και σκληρή. Μη προσπαθείς να καταλάβεις τα κορίτσια. Δεν γίνεται.Ακου που σου λέω.

holidays in the sun είπε...

"i'm addicted to you,you're my love,my seniorita.."

χαλια αισθηση,ο αλλος ουτε αδιαφορος να ειναι απεναντι σου,ουτε και να σε εχει πρωτο...αυτη η αθλια μετριοτητα...

eXTReMe Tracker