Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

Βλακείες Ημέρας

Αστικών λεωφορείων το ανάγνωσμα: Σκηνή στη στάση με γνωστή μου Αθηναία που μένει εδώ: -Συγγνώμη, το λεωφορείο περιμένετε; -Όχι, το αστικό...
Φλασιά από εκδρομή στην 6η δημοτικού: -Δεν χωράμε τόσοι πολλοί ρε παιδιά σε αυτό το λεωφορείο... -Δεν είναι λεωφορείο ρε συ, αστικό είναι.
Άλλο θέμα.

Χτες και σήμερα ξαναδιάβασα τον Κώδικα Ντα Βλάκα (που λέει κάποιος :Ρ) Έβγαλα το άχτι μου για την ταινία που δεν μπήκα... Μου λένε να περιμένω να βγει σε DVD, εγώ όμως ήθελα να πάω 1)για την παρέα και 2)για το γαμώτο, τι να το κάνω σε DVD;
Άλλο θέμα.

Θέλω το iPod Nano του pestaola... Γκρρρρ.
Άλλο θέμα.

Δεν έχω ανοίξει βιβλίο για τα αρχαία (τι έκπληξη!), ελπίζω να το κάνω αύριο.
Άλλο θέμα.

Το τελευταίο τραγούδι που έχω κολλήσει.

Τέλος θεμάτων.

4 σχόλια:

άρχοντας Κώστας είπε...

:D

αυτό με το αστικό/λεωφορείο όλα τα λεφτά...

Έτσι είμαστε εμείς από την επαρχία :)

Όσο για τ' Αρχαία δεν τα χώνευα ποτέ μου... τούβλο κανονικό. Θυμάμαι είχα γράψει μια μετάφραση που όταν η νεαρή φιλόλογος με είδε μετά τις εξετάσεις, λύθηκε στα γέλια. Ρεζίλι τελείως...

Μαύρος Γάτος είπε...

Γιατί δεν μπήκες; Σε εμπόδισε η Σαλονικιά ξαδέρφη της Λουκά;;;

Σ;))))))))))))

Sunflyer είπε...

@άρχοντας κώστας: Κάτι παρόμοιο μάλλον θα πάθει και η δικιά μου...

@μαύρος γάτος: Όχι, ο ιδιοκτήτης... :Ρ Αν και έφερνε λίγο στη Λουκά... Λες;

Ανώνυμος είπε...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

eXTReMe Tracker