Τρίτη, Νοεμβρίου 15, 2005

Αρχαία

Ποτέ μου δεν συμπάθησα τα αρχαία. Ποτέ δεν συμπάθησα τα φιλολογικά γενικά και ειδικά τα αρχαία που είναι και άχρηστα, τα μίσησα από την πρώτη μέρα. Και να 'μαι στην τρίτη γυμνασίου να μην έχω πάρει μυρωδιά από γραμματική... Τα κείμενα τα καταλαβαίνω, αλλα αν με ρωτήσεις γραμματική δεν ξέρω απολύτως τίποτα. Και αύριο γράφουμε τεστ στα συνηρημένα εις -αω, τα οποία είναι τελείως διαφορετικά από τα βαρύτονα. Εν τω μεταξύ εγώ να μην ξέρω να κλίνω ούτε τα βαρύτονα... Μιλάμε για φοβερή κατάσταση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δε θα το πιστέψεις .. Βρέθηκα στο μπλογκ σου ενώ έψαχνα ένα παλιό τεστ στα συνηρημένα για να το κάνουμε άσκηση με τους μαθητές μου....χε χε καλέ χρειάζονται τα Αρχαία , μαθαίνεις καλύτερα και τα Νέα και ξέρεις κάτι σιγά σιγά με τον καιρό πολλές λέξεις θα τις κατανοείς (άρα και τον κόσμο που περιγράφουν -οριοθετούν) μέσα από την όλη διαδικασία που έχεις ήδη κατακτήσει (σύνθετες , παράγωγες λέξεις, να γράφεις κάπου ότι κατανοείς τι λένε αυτά τα κειμενα , δεν είναι και λίγο πίστεψέ με..) Το τεστ θα το κάναμε σε στιλ παιχνιδιού (ξέρεις , πόσο θα πάρει η τάξη συνολικά , γράφει ένα τύπο ο καθένας και βγάζουμε το σκορ) Ας είναι .. Χαρηκα για τη γνωριμία και κρίμα που δεν είμαι η αγαπητή σου φιλόλογος (από την ανάποδη δηλαδή χιχιχι)
sunwing

eXTReMe Tracker